top of page

מגזין השיווק הבינלאומי

וובינר ללא תשלום - כלים וטכניקות לחדירה לשווקים זרים והאצת הצמיחה בהם

הצטרפו אלינו לוובינר ב - 29.12, ב - 11.30, שיספק לכם כלים לחדירה לשווקים זרים ולהאצת הצמיחה העסקית שלכם שם. נדבר על העקרונות הבסיסיים שאם תקפידו לעבוד לפיהם, תצליחו, ותחוו צמיחה גם בשווקים בהם אתם כבר פועלים. נגדיר כמה זמן וכסף נדרשים כדי לבנות תשתית מכירות יציבה, איך אפשר להאיץ תהליכים ואיך תוכלו להשיג פגישות מכירה עם גורמי מפתח בשוק (לקוחות, מפיצים, מומחים...).

להרשמה:


דפנה רולס היא המייסדת והמנכ"לית של די-רולס אסוסיאטס, חברה גלובלית לפיתוח עסקי עם למעלה מ-20 שנות ניסיון. החברה עוזרת לחברות למקסם את פוטנציאל הצמיחה שלהן ע"י קביעת פגישות איכותיות עם לידים רלוונטיים – פנימיים, חיצוניים, משתתפים בתערוכות וכנסים, תוך מתן תובנות מעמיקות על קהל המטרה שלהן. כמו כן, דפנה מרצה בארגונים עסקיים ובאוניברסיטאות ומכללות על כניסה לשוק האמריקני, הגדרת שוק מטרה, בניית מסד נתונים רלוונטי ונכון עבור ארגוני המכירות בחברה, הגעה למקבלי החלטות, וכמו כן על פערי תרבות מול ארה"ב. www.dafnarolls.com

עקבו אחריי והישארו מעודכנים עם מתודולוגיות, פרקטיקות, וטיפים בשיווק ובמכירות בעולם

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube
Michael Gally

הרצאות, הדרכות ואימון מנהלים

כיצד להצליח בחדירה לשוק חדש? כיצד גם חברה ישראלית קטנה יכולה לסגור עסקה עם חברה גדולה בחו“ל? איך מקימים מערך לידים אפקטיבי? איך מאתרים שותפים עסקיים בחו“ל?
לרשותכם מגוון הרצאות בנושאי שיווק, מכירות ופיתוח עסקי בינלאומי מותאמות לצרכיכם.

 
 
bottom of page