top of page

מגזין השיווק הבינלאומי

מה למדתי ב – 2013 על Lead Generation ?

כל יום לומדים דברים חדשים.

האם אתם יודעים להצביע על נושאים שלמדתם ב – 2013 שיעזרו לכם לקבל החלטות טובות יותר ב – 2014 ?

ככל שאתה עוסק בתחום מסוים יותר שנים, אתה מעמיק את הידע ובמקביל את הביטחון המקצועי שלך.

ידע מקצועי בא לידי ביטוי ביכולת מהירה להבחין בין עיקר וטפל, ובזהוי דפוסי (תבניות) פעולה חיוביים וכושלים שלנו ושל אחרים.

אני עוסק בייעוץ שיווקי בעולם ה – B2B לא מעט שנים וזמן רב כך גם הגדרתי את מקצועי – יועץ שיווק. עם השנים הבנתי שזו הגדרה שאינה משקפת הבנה של צרכי או בעיות הלקוח בתחומי ה – B2B. דיאלוג עם הלקוחות הבהיר לי שכולם רוצים ממני את אותו דבר – סיוע כדי למכור יותר בשווקים הבינלאומיים. כששואלים אותי היום במה אני עוסק תשובתי היא במלים פשוטות אני מסייע לחברות למכור יותר בשווקי חו”ל.

אני מספר לכם סיפור אישי זה כי היכולת של נושא תפקיד לחדד ולזקק את ההגדרות המקצועיות שלו מבטאת מומחיות אמיתית בתחום מסוים והיא תנאי הכרחי לשיפור ביצועים בכל מקצוע. (תכף נגיע ל-מה למדתי ב – 2013 על Lead Generation ?)

אמרה זו המיוחסת לאלברט איינשטיין מבטאת זאת,

“If you can’t explain something simply, you don’t know it well enough”

תהליך הזיקוק הוא מתמיד והוא גורם לנו להישאר צנועים. הרי רק בשנה שעברה היית בטוח שהבנת את הכול ופתאום במבט לאחור מסתבר שההבנה הזו היתה חלקית ולא מדויקת.

lead generation  היא פרקטיקה מרכזית בשדרוג יכולת חברות למכור יותר בשווקים בינלאומיים. אני עוסק בפרקטיקה זו עוד מהימים שהכלי המרכזי, של חברות B2B, לאיסוף לידים בשיווק בינלאומי היה תערוכות. בשנים האחרונות הצטרפו טכניקות חדשות רבות לאיסוף לידים רובן online והפכו את הנושא למורכב ביותר.

אם היו שואלים אותי בעבר – מהם גורמי המפתח להצלחה ב – lead generation ? הייתי נזקק להסבר מפורט וארוך ומונה למעלה מעשרה גורמים.

מספר פרויקטים שביצעתי בשנה האחרונה (הצלחות וכישלונות) לימדו אותי לפשט  ולהגדיר שלושה גורמי מפתח הצלחה ב – lead generation כך:

  1. צרו קשר עם האנשים הנכונים בארגונים הנכונים

  2. עם המסר המתאים

  3. טפחו את הלקוח עד לזמן המתאים להעברתו למכירות

למדתי השנה שאם נעמיק בסבלנות בזיקוק סוג הלקוחות, אנשי המפתח הנכונים וניסוח המסר המדויק בשלב השגת הלידים נצליח ליצור זרם לידים איכותי קבוע.

אם נשקיע בטיפוח מבוסס תוכן, תוך בניית מערכת יחסים עם הלקוח, נזהה בדיוק את הזמן המתאים מתי הוא בשל וניתן להעבירו למכירות.

פעלו על פי כללים אלו ותראו איך האפקטיביות של פעילות השיווק שלכם משתפרת פלאים !

מיכאל גלי

0546540402

gallyconsult@gmail.com

עקבו אחריי והישארו מעודכנים עם מתודולוגיות, פרקטיקות, וטיפים בשיווק ובמכירות בעולם

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube
Michael Gally

הרצאות, הדרכות ואימון מנהלים

כיצד להצליח בחדירה לשוק חדש? כיצד גם חברה ישראלית קטנה יכולה לסגור עסקה עם חברה גדולה בחו“ל? איך מקימים מערך לידים אפקטיבי? איך מאתרים שותפים עסקיים בחו“ל?
לרשותכם מגוון הרצאות בנושאי שיווק, מכירות ופיתוח עסקי בינלאומי מותאמות לצרכיכם.

 
 
bottom of page